Doprava

Doprava

Výrobky Boto enviro sú dopravované k Zákazníkovi zadarmo.

  Rozvoz tovaru ako sú plynové kotly, potrubia, radiátory, čerpadlá a ďalší sortiment realizujeme prepravnou spoločnosťou, dodanie býva spravidla na druhý deň od nášho odoslania. Pri tomto druhu prepravy je možná platba predfaktúrou alebo na dobierku, priamo vodičovi na mieste dodania. Menšie objednávky do 15kg sú posielané Slovenskou poštou. Výhodou je hlavne nižšia cena.

 

Niektoré a hlavne väčšie objednávky budú vždy overené a potvrdené cez telefónny kontakt, ktorý uvediete pri objednávke. Preto prosíme do poznámky vkladajte aj alternatívne číslo - pevnú linku, či mobil iného rodinného príslušníka, kolegu..

Spôsoby dopravy:
Po objednaní tovaru posielame zákazníkovi na odsúhlasenie v maili cenu prepravy, názov prepravcu a termín dodania tovaru. Zákazník cenu odsúhlasí a následne expedujeme tovar.

Zoznam prepravcov:
Od 0kg do 15kg      Slovenská Pošta
Od 15kg do 50kg    Geis
Od 50kg a viac        Geis

Cenník dopravy na dobierku podľa taríf prepravnej spoločnosti:

 

Váha kg

Cena v € s DPH

Kuriér

0 do 5 kg

8,4

Kuriér

5 do 10 kg

9,6

Kuriér

10 do 15 kg

11,4

Kuriér

15 do 20 kg

12,6

Kuriér

20 do 25 kg

13,8

Kuriér

25 do 30 kg

15

Kuriér

30 do 35 kg

16,2

Kuriér

35 do 40 kg

17,4

Kuriér

40 do 45 kg

18,6

Kuriér

45 do 50 kg

19,8

 
Osobný odber v predajni na adrese Považská 34 v Nových Zámkoch - 0 €.

Pre každú zásielku hľadáme vždy ten najvýhodnejší a najlacnejší spôsob zaslania zákazníkovi.

Ostatné informácie ohľadom dopravy, logistiky sú k dispozícii na tel. čísle: 0911 123 971.

 

  1. Spôsob platby si kupujúci vyberie pri objednávaní tovaru označením zvolenej možnosti. Garantované doručenie na dodaciu adresu je 24 - 48 hodín od vyexpedovania tovaru zo skladu BOTO ENVIRO. Doručenie v pracovných dňoch (8-16 hod). Tesne pred dodaním Vás môže kuriér telefonicky kontaktovať, aby ste si mohli dohodnúť presnejší čas dodania. Tovar môžete platiť aj dobierkou. Zákazník je povinný prekontrolovať a prevziať zásielku iba ak nie je nijako poškodený vonkajší obal. V prípade poškodenia obalu, tovar môžete prevziať, ale je nutné uviesť výhrady do prepravného listu. Okamžite po prevzatí zásielky tovar prezrite a skontrolujte kompletnosť balenia, v prípade poškodenia tovaru alebo neúplnosti zásielky túto skutočnosť nahláste na našich telefónnych číslach alebo emailovej adrese. Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku, prípadne neúplnosť zásielky po podpise prepravného listu, ktoré nebudú nahlásené ihneď, najneskôr do 12 hodín nebude braný ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu! Tovar si môžete prevziať i osobne v našej predajni v Nových Zámkoch, a to po predchádzajúcej telefonickej dohode.
  2. Pri objednávke do zahraničia predávajúci vypočíta poštovné individuálne, podľa hmotnosti zásielky a štátu, do ktorého zásielku posiela. Pri zásielke do zahraničia je platbu nutné zrealizovať vopred, na základe predávajúcim zaslanej proforma faktúry.
  3. Predávajúci ma právo odstúpiť od predaja, alebo prepravy pri chybnej cene, spôsobenej chybou programátora, referenta.

Produkt bol úspešne pridaný do košíka

Množstvo:
Spolu:

V košíku máte 0 produktov. V košíku máte 1 produkt.

Spolu za produkty (s DPH) :
Spolu za dopravu (s DPH):
Spolu (s DPH) :
Pokračovať v nakupovaní Prejsť do pokladne